سفارش تبلیغ
صبا ویژن

13 استراتژی کارآمد برای ایجاد لینک برای بازاریاب های شلوغ

در گذشته ، پیوند ساختمان بر اساس کمیت بود و نه کیفیت.

 

اما امروز؟

 

Link building یک بازی توپی متفاوت است.

 

اگر روی استراتژی پیوند سازی کار می کنید ، باید بدانید که نمی توانید بلافاصله پیوندهای ورودی ایجاد کنید. این یک روند تدریجی است.

 

صفحاتی که در آن پیوند ایجاد می کنید - به ویژه کیفیت و اقتدار آن صفحات - در تعیین رتبه شما در نتایج موتور جستجو نقش اساسی دارند.

 

این جایی است که وبلاگ نویسی وارد می شود. وقتی بطور مداوم وبلاگ می نویسید ، 434? صفحه فهرست شده بیشتر خواهید داشت و پیوندهای ورودی شما 97? رشد می کند.

 

فراتر از وبلاگ نویسی ، روش های اثبات شده دیگری نیز برای ایجاد بهترین پیوندها و امتیاز دهی به موقعیت موردعلاقه خود در موتورهای جستجو وجود دارد.

 

در این پست وبلاگ ، من 13 استراتژی ساخت پیوند بی عیب و نقص را به شما نشان می دهم که می توانید امروز کار کنید. آنها به ویژه برای بازاریابانی که مشغول کار هستند و می خواهند بازده خود را حفظ کنند بسیار مفید هستند - اما همچنین می خواهند مواضع خود را در موتورهای جستجو حفظ کنند.

 

1. از Blogging مهمان استراتژیک استفاده کنید بیشتر و بیشتر شرکت ها و بازاریاب ها از وبلاگ نویسی استقبال می کنند.

 

و به دلایل خوب: مزایای آن بسیار زیاد است.

 

طبق HubSpot ، مشاغلی که وبلاگ می نویسند به طور متوسط ??97? پیوند ورودی بیشتر و 55? بازدید کننده سایت بیشتر ایجاد می کنند. وبلاگ نویسی مهمان نیز به همین ترتیب در بین مشاغل وبلاگ نویسی محبوبیت پیدا می کند. اما ، چه تعداد از این شرکت ها به نفع خود از وبلاگ نویسی مهمان استفاده می کنند؟ اگر در این زمینه استراتژیک باشید ، پیوندهای اقتدار زیادی را در این روند ایجاد خواهید کرد.

 

استراتژیک بودن به این معنی است که شما از همان ابتدا هدف مشخصی را تعیین می کنید. بنابراین ، اگر می خواهید بازدید بیشتری از وبلاگ خود انجام دهید ، تلاش وبلاگ نویسی مهمان شما باید به وبلاگهایی هدایت شود که بازدید شما را به شما جلب می کنند.

 

از آنجا که پیوندهای بیشتری می خواهید ، به دنبال وبلاگهایی بگردید که نه تنها مایل به پذیرفتن پست مهمان هستند ، بلکه در آنجا مالک و خوانندگان احتمالاً آن پست مهمان را در شبکه های رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند (در حالی که دیگران را نیز به همین کار ترغیب می کنند).

 

شما می خواهید پست مهمان شما در سیستم عامل های معتبر پیوند داده شود. وقتی این کار انجام شد ، صفحه وب شما در معرض افرادی قرار خواهد گرفت که به احتمال زیاد به آن پیوند می خورند.

 

به عنوان مثال ، اگر می خواهید پست مهمان شما در 10 نتیجه برتر Google قرار بگیرد ، انتشار مطالب خود را در وبلاگهایی که از قبل دارای رتبه بالایی هستند ، در نظر بگیرید.

 

چگونه می توانید بفهمید که آن وبلاگ ها چیستند؟

 

فقط به Google بروید و ایده اصلی را که می خواهید در مورد آن بنویسید وارد کنید. در نظر داشته باشید ایده خود را به بالاترین نتیجه وبلاگهای دوستانه Google برای آن کلمه کلیدی تبدیل کنید.

 

وبلاگ نویسی مهمان ممکن است یک روش عالی برای دریافت لینک باشد ، اما اگر این کار را به روش اشتباه انجام دهید ، می تواند منجر به جریمه شدن غول موتور جستجو برای وبلاگ شما شود. قبل از نوشتن پست مهمان برای یک سایت خاص ، ابتدا باید:

 

مخاطبان وبلاگ را مطالعه کنید (با آنچه آنها می خواهند آشنا شوید)

پستهای محبوب را مطالعه کنید (با نوع محتوایی که بیشتر به اشتراک گذاشته می شود آشنا شوید)

تجربه کاربر وبلاگ را مطالعه کنید

به یاد داشته باشید که وقتی مخاطبی را که برایش نامه می نویسید ، درک کنید ، ایجاد محتوایی که باعث ایجاد پیوند از طریق آن مخاطب می شود بسیار آسان تر است. من چندین متخصص بازاریابی را می شناسم که تجارت خود را با استفاده از قدرت وبلاگ نویسی مهمان ایجاد کرده اند.

 

به عنوان مثال ، دنی اینی از ابتدا شروع کرد ، اما با کمک استراتژیک ارسال پست به عنوان مهمان پس از دیگری در وبلاگ های معتبر ، او FirePole Marketing ، یکی از محبوب ترین شرکت های بازاریابی دیجیتال را در اطراف ایجاد کرد:

گریگوری سیوتی فقط با مشارکت منظم در سایت های معتبری مانند Buffer ، Copyblogger و Unbounce ، 70،000 مشترک ایمیل ایجاد کرد.

 

او از نظر تاکتیکی بر جذب مشترکان جدید تمرکز کرد ، زیرا داشتن یک لیست ایمیل از خریداران واجد شرایط ، بهترین راه برای ایجاد یک تجارت پر رونق است.

 

هدف شما چیست؟ قبل از اینکه بخواهید به دنبال یک وبلاگ برای قرار دادن باشید ، دقیقاً بدانید که واقعاً می خواهید با پست مهمان خود به چه چیزی برسید. سپس؟ استراتژیک شوید

 

2. اینفوگرافیک ها را ایجاد و توزیع کنید

شک نکنید - اینفوگرافیک ها امروز هم کار می کنند و می توانند نقشی حیاتی در استراتژی ایجاد پیوند شما داشته باشند. حسن اینفوگرافیک این است که به طور مداوم به وبلاگ خود ترافیک ارگانیک ایجاد می کنید و پیوندهای با کیفیتی کسب می کنید ، حتی اگر این کار را نکنید از آنها بخواه

 

من دریافتم که اینفوگرافیک ها 37.5? بک لینک بیشتر از یک پست استاندارد وبلاگ ایجاد می کنند. این باعث می شود ایجاد اینفوگرافیک به عنوان یک تاکتیک ایجاد پیوند شناخته شود که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. در واقع ، محتوای بصری باید یک جز component اساسی در هر پست وبلاگی باشد که منتشر می کنید. اگر آماده ایجاد و تبلیغ اینفوگرافیک خود هستید ، به پیوندهای زیر مراجعه کنید:

 

نحوه ایجاد و تبلیغ Infographics برای رانندگی 5000 بازدید کننده در هفته

آنچه در مورد بازاریابی محتوا با تجزیه و تحلیل 614 پست یاد گرفتم

3. در رسانه های اجتماعی فعال شوید

شبکه های رسانه های اجتماعی انقلابی در بازاریابی ایجاد کرده اند و می توانند یک مزیت بزرگ برای برنامه پیوند ایجاد و تلاش برای ارسال مهمان باشند. اگر در شبکه های اجتماعی فعال نیستید ، مارک خود را بی ضرر می کنید. با به اشتراک گذاشتن پست ها ، تصاویر و به روزرسانی های جدید فعال شوید.

 

با اشتراک گذاری آن در مکان های بیشتر با استفاده از رسانه های اجتماعی ، به طرفداران خود کمک کنید تا آنچه را که می خواهند ببینند پیدا کنند.

 

وقتی در شبکه های اجتماعی فعال می شوید ، حتی اگر در این زمینه تازه وارد باشید می توانید به راحتی مشارکت را تقویت کنید. در نتیجه ، شما نام تجاری و آدرس سایت خود را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهید که می توانند بهترین پست های شما را با مخاطبان هدف خود به اشتراک بگذارند. ناگفته نماند که این امر در جهت بهبود مشخصات پیوند شما و تقویت دید شما به طور کلی موثر خواهد بود.

 

همچنین مشاهده کنید:

 

چگونه تعامل اجتماعی خود را تقویت کنیم (حتی اگر ایده ای ندارید که چه کاری انجام می دهید!)

16 عنصر از صفحات فیس بوک با قابلیت تبدیل بالا که می توانید کپی کنید

4- از پیوندهای منابع سایت های معتمد استفاده کنید

وقت آن است که شروع به استفاده از پیوندهای منابع از سایت های معتبر کنید. یک منبع مانند راهنمایی است که برای مخاطبان هدف خود ایجاد یا تدوین می کنید و یکی از 15 نوع محتوایی است که باعث ایجاد ترافیک و ایجاد پیوندهای با کیفیت می شود.

 

برخی از سایتها و وبلاگهای معتبر - سایتهایی مانند Forbes ، Entrepreneur ، Huffington Post ، Jeff Bullas ، Social Media Examiner و Copyblogger - دارای صفحات منابعی هستند که می توانید هنگام ایجاد سایت خود از آنها استفاده کنید. اگر یک سایت پیشرو در سایت شما لیستی از وبلاگ ها را در صنعت شما جمع آوری کرده است ، بازدید کنندگان آنها می توانند راحت تر آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند.

 

در اینجا یک مثال آورده شده است:

اگر می توانید مقاله ای حتی بزرگتر از مقاله بالا ایجاد کنید ، بک لینک بیشتری دریافت خواهید کرد. شما می توانید تعداد خود را به 25 ، 50 یا بیشتر افزایش دهید (اگر تعداد کل آنها بالاتر از 50 باشد ، احتمالاً باید آنها را به گونه ای دسته بندی کنید).

 

در اینجا برخی از ایده های جدید عنوان وجود دارد که می توانید برای منبع خود مدل سازی کنید:

 

25 وبلاگ نوشتن مطالب تبلیغاتی که سود بیشتری به شما می دهد

50 وبلاگ نوشتن مطالب تبلیغاتی که نمی دانید وجود دارند

27 وبلاگ نوشتن مطالب تبلیغاتی و بازاریابی محتوایی که به شما ترافیک رایگان ارسال می کنند

این نوع منابع می تواند ابزاری عالی برای بازاریابی باشد. بعد از نوشتن ، پیوندها را از طریق ایمیل دریافت کنید. برای همه افرادی که وبلاگ خود را وارد کرده اید یک ایمیل ساده ارسال کنید - اگر دوست دارید می توانید این الگو را قرض بگیرید یا اصلاح کنید:

 

سلام [نام صاحب وبلاگ] ،

 

نام من [نام خود را اینجا قرار دهید] است. من بنیانگذار [url سایت شما در اینجا] هستم.

 

چند هفته پیش ، متوجه شدم که وبلاگ شما در این لیست ذکر شده است:

 

[صفحه دقیق را از وبلاگ مرجع قرار دهید که آنها را فهرست کرده است].

 

این یک صفحه منبع عالی بود.

 

من یک نسخه دقیق تر را نوشتم و منتشر کردم و به شما پیوند دادم. پیوند خود را در این صفحه پیدا خواهید کرد [URL جدید ارسال منبع خود را اینجا قرار دهید].

 

اگر این پست را دوست دارید و فکر می کنید خوانندگان و طرفداران شبکه های اجتماعی شما هستند

 

از آن نیز بهره مند خواهم شد ، من سپاسگزارم برای یک سهم می توانید به راحتی و راحتی خود آن را استناد کنید ، به اشتراک بگذارید یا آن را توییت کنید.

من از یک الگوی ایمیل مشابه استفاده کرده ام و هرگز کار نمی کند. من یک بار برای 30 وبلاگ نویس ایمیل فرستادم که در پست منبع خود به آنها اشاره کردم. 12 نفر از آنها ظرف 10 روز به صفحه منابع من پیوند دادند و من عشق اجتماعی زیادی داشتم.

 

نکته مهم: دلیل عملکرد بهتر این نوع از ارسال نامه های الکترونیکی نسبت به لینک خراب معمول یا ایمیل درخواست پیوند ، این است که شما وبلاگ را از سایت معتبری که برای اولین بار به آنها پیوند داده شده دنبال کرده اید.

https://javadyasemi.ir/beginners-guide-to-seo/

شما سطح مشخصی از اعتماد را با آنها ایجاد کرده اید و همچنین قدردانی کرده اید. آنها با پیوند دادن به صفحه وب شما تمایل بیشتری به پاسخگویی سخاوت شما دارند.

 

5. استفاده از استراتژی لینکهای شکسته

اگر بیش از حد مشغول نوشتن محتوا برای وبلاگ خود یا یک پست مهمان هستید ، استراتژی لینک شکسته ممکن است بهترین راه باشد. به عنوان یک بازاریاب مشغول ، می دانم که زمان محدودی برای نوشتن محتوا دارید. این یکی از دلایلی است که تعداد زیادی از بازاریابان محتوای B2C برای ایجاد محتوای جذاب برای مشتریان خود تلاش می کنند.

 

لینک سازی خراب چگونه کار می کند؟

 

این استراتژی ایجاد پیوند در واقع ساده است: صفحاتی را در وبلاگهای دارای پیوندهای مرده پیدا کنید (پیوندهایی که دیگر کار نمی کنند) و درخواست کنید که وبلاگ نویس پیوند خراب را با پیوندی به محتوای مشابه در سایت خود جایگزین کند.

https://neilpatel.com/blog/13-efficient-link-building-strategies-for-busy-marketers/

اگر از وبلاگ Neil Patel خود به یک صفحه وب خاص پیوند دهم و پیوندها را مشاهده کنم که دیگر لینک نیستند ، می توانم آن را با منبع مرتبط و با ارزش دیگری جایگزین کنم. اگر آن صفحه با ارزش بالا به شما تعلق دارد ، این هم آب بهینه سازی موتور جستجو است و هم پیوند ارزشمندی.

 

چندین راهنمای عمیق برای کمک به شما در درک مفهوم ساخت پیوند خراب و چگونگی درست کردن بار اول آن نوشته شده است. این منابع را بسیار مفید خواهید یافت:

 

کمربند سیاه ساختمان پیوند شکسته

نحوه استفاده از استراتژی لینک شکسته برای دریافت پیوندها